مصاحبه آرشیو خبر ها
دلواپسی منتقدین رونالدو...

دلواپسی منتقدین رونالدو...

عدم گلزنی کریسیتیانو رونالدو در سه بازی ابتدایی فصل، انتقادات زیادی را به این بازیکن و حتی سیستم بازی یوونتوس وارد کرده بود اما او در دیدار مقابل ساسولو به خوبی خود را نشان داد و دو گل به ثمر رساند تا دوران گلزنی خود را با پیراهن یوونتوس آغاز کند.

 

در همین رابطه، چیرو فرارا مدافع سابق یوونتوس در سالهای 1994 تا 2005 + سرمربی یووه در فصل 2009‐2010 در گفتگو با Canale 5 گفت:

 

تا پیش از بازی یوونتوس در مقابل ساسوئولو همه از صدرنشینی یووه تعریف و از ناكامی رونالدو در گلزنی نگران بودند. برعكس دلواپسی منتقدین رونالدو، اهالی فوتبال همه در گفتگوهایشان به طرفداران اطمینان می‌دادند كه كریستیانو یك ستاره كاملاً حرفه‌ای است و به زودی نیز ماشین گلزنی‌اش در یووه روشن خواهد شد.

 

او افزود:

 

نمایش دیروز او نشان داد با اینكه همچنان به فرم صد در صد ایده‌آل خود نرسیده چگونه به راحتی می‌تواند دو گل ارزشمند را به ثمر برساند. با این حال موج انتقاد به او در شبكه‌های اجتماعی به هیچ عنوان منصفانه نیست؛ سوال من از آنها این است: مگر از یك مهاجم كه در جریان بازی دو گل به ثمر می‌رساند و به دفعات نیز موقعیت‌های خطرناك روی دروازه حریف پدید می‌آورد، چه توقع دیگری دارید.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: